مدیر امورمالی (امیرحسین شاهی)

وﻇﺎﯾﻒ ﻣﺪﯾﺮ اﻣﻮر ﻣﺎﻟﯽ

1. ﺗﻬﯿﻪ ﺻﻮرﺗﺤﺴﺎبﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ، ﮔﺰارش ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎي ﺗﺠﺎري و اراﺋﻪ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ
2. ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﺟﺰء ﺑﻪ ﺟﺰء ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﺎﻟﯽ ﺷﺮﮐﺖ، ﺑﺮاي ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﺪن از رﻋﺎﯾﺖ ﺗﻤﺎم و ﮐﻤﺎل ﻗﺎﻧﻮن
3. ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﮐﺎرﻣﻨﺪاﻧﯽ ﮐﻪ ﮐﺎر اراﺋﻪ ﮔﺰارش ﻣﺎﻟﯽ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰيﻫﺎي ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺑﻮدﺟﻪ را اﻧﺠﺎم ﻣﯽدﻫﻨﺪ 4. ﻣﺮور ﮐﺮدن ﮔﺰارشﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ ﺷﺮﮐﺖ و اراﺋﻪ راﻫﮑﺎرﻫﺎﯾﯽ در راﺳﺘﺎي ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎ
5. ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺑﺎزار ﺑﺮاي ﭘﯿﺪا ﮐﺮدن ﻓﺮﺻﺖﻫﺎﯾﯽ ﺑﺮاي ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ
6. ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ در ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮيﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ
7. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰي ﺟﻬﺖ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺎﻟﯽ ﻣﻮردﻧﯿﺎز واﺣﺪﻫﺎ و اﻋﻤﺎل ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮ آنﻫﺎ
8. ﭘﯿﮕﯿﺮي ﻣﺒﺎﻟﻎ وﺻﻮل ﻣﻄﺎﻟﺒﺎت از ﻃﺮفﻫﺎي ﻗﺮارداد
9. ﺗﺠﺰﯾﻪوﺗﺤﻠﯿﻞ ﺗﺮازﻧﺎﻣﻪ و ﺳﻮد و زﯾﺎن و ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎي واﺣﺪﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ
10. ﺗﺪوﯾﻦ ﻗﯿﻤﺖ ﺗﻤﺎمﺷﺪه ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﺧﺪﻣﺎت و اراﺋﻪ ﮔﺰارش آن ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻋﺎﻣﻞ
11. ﻧﮕﻬﺪاري ﺳﻮاﺑﻖ و ﻣﺪارك ﻣﺎﻟﯽ، ﮐﻨﺘﺮل ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻬﺎي ﻣﺎﻟﯽ

ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻬﺎرت ﻫﺎ و وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮ اﻣﻮر ﻣﺎﻟﯽ

1. ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺗﺤﻠﯿﻞ و ﺗﻔﺴﯿﺮ آﻣﺎرﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ
2. ﺗﺴﻠﻂ ﺑﺮ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ
3. ﺗﺴﻠﻂ ﺑﺮ ﻗﻮاﻧﯿﻦ ﺣﻘﻮق و دﺳﺘﻤﺰد و ﻗﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺎﻟﯿﺎﺗﯽ 4. ﻣﻬﺎرتﻫﺎي ﻧﻮﺷﺘﺎري ﺧﻮب ﺟﻬﺖ ﺗﺪوﯾﻦ ﮔﺰارشﻫﺎ 5. ﺗﺴﻠﻂ ﺑﺮ اﮐﺴﻞ ﺟﻬﺖ ﮔﺰارش دﻫﯽ ﻣﺎﻟﯽ
6. ﻣﻬﺎرت ﻫﺎي ارﺗﺒﺎﻃﯽ
7. ﻣﻬﺎرت اﻣﮑﺎنﺳﻨﺠﯽ اﻗﺘﺼﺎدي ﻃﺮحﻫﺎ و ﭘﺮوژهﻫﺎ 8. ﻣﻬﺎرت اﺻﻮل ﻣﺎﻟﯽ و ﺣﺴﺎﺑﺪاري
9. ﺳﯿﺴﺘﻢﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺎﻟﯽ را، اﻣﻦ ﮐﻨﺪ
10. ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﮐﺎر ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺴﺘﻘﻞ
11. ﻣﻬﺎرت ﺑﺎﻻ در ﻋﻠﻢ رﯾﺎﺿﯽ و دﻗﺖ ﺑﻪ ﺟﺰﺋﯿﺎت

ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز

دارا ﺑﻮدن ﺣﺪاﻗﻞ ﻣﺪرك ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ (ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ) در ﯾﮑﯽ از رﺷﺘﻪ ﻫﺎي زﯾﺮ :

  • ﺣﺴﺎﺑﺪاري
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺎﻟﯽ
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ
  • اﻗﺘﺼﺎد
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﻨﻌﺘﯽ
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دوﻟﺘﯽ

و ﺣﺪاﻗﻞ 5 ﺳﺎل ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎر ﻣﻔﯿﺪ و ﻣﺮﺗﺒﻂ