مدیر بخش پشتیبانی (سیاوش آقازاده)

وﻇﺎﯾﻒ ﻣﺪﯾﺮ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ

1. ﮐﻨﺘﺮل و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﭘﺎﺳﺦ دﻫﯽ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮي
2. اراﺋﻪ ﮔﺰارش ﻫﺎي دوره اي ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ
3. اﺳﺘﻔﺎده از اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﭘﺎﯾﯿﻦ آﻣﺪن ﻣﺪت زﻣﺎن ﺻﻒ اﻧﺘﻈﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﯽ ﺷﻮد
4. درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ در ﺻﻮرت ﻧﯿﺎز
5. اراﺋﻪ راه ﮐﺎر ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﺎﻻ رﻓﺘﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد
6. اﯾﺠﺎد ﻧﻈﺮﺳﻨﺠﯽ ﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺮاي درﯾﺎﻓﺖ ﻣﯿﺰان رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮي از ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ
7. اراﺋﻪ روش ﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ : روش ﻫﺎي اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت و ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺣﻀﻮري و ﻏﯿﺮه ﺣﻀﻮري
8. ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ و اﺳﺘﺨﺪام ﻧﯿﺮوي ﻫﺎي ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز
9. اﯾﺠﺎد ﮐﺎرﮔﺎه ﻫﺎي آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮاي ﺑﺎﻻﺗﺮ رﻓﺘﻦ ﺳﻄﺢ ﻋﻠﻤﯽ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن
10. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﮐﻨﺘﺮل ﺷﯿﻔﺖ ﻫﺎ ﺟﻬﺖ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ 24 ﺳﺎﻋﺘﻪ
11. اﯾﺠﺎد ﺑﺎﻧﮏ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺟﻬﺖ ذﺧﯿﺮه ﻣﺸﮑﻼت ﻣﺘﺪاول و اراﺋﻪ آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺑﺨﺶ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ
12. اﯾﺠﺎد روش ﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺮاي درﯾﺎﻓﺖ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن

ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻬﺎرت ﻫﺎ و وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ

1. ﺗﻮان ﺣﻞ ﻣﺴﺎﻟﻪ
2. ﺗﺴﻠﻂ ﮐﺎﻓﯽ در ﮐﺎر ﺑﺎ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ و ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎي ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ 3. دﻗﺖ و ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺟﺰﺋﯿﺎت
4. ﻣﻬﺎرت ﻫﺎي ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ
5. داﻧﺶ و ﻣﻬﺎرت ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﮐﺎرﺷﻨﺎس ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ
6. ﺻﺒﺮ و ﺷﮑﯿﺒﺎﯾﯽ
7. اﺻﻮل اوﻟﯿﻪ رواﻧﺸﻨﺎﺳﯽ
8. ﺳﺮﺳﺨﺘﯽ و ﭘﯿﮕﺮي و اﻧﮕﯿﺰه ﺑﺎﻻ
9. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن
10. داﻧﺶ ﻣﺤﺼﻮل
11. اﻟﮕﻮ ﺑﻮدن ﺑﺮاي اﻋﻀﺎي ﺗﯿﻢ
12. ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﭼﻨﺪ وﻇﯿﻔﻪ ﮔﯽ
13. ﻣﻨﻈﻢ ﺑﻮدن و اﺳﺘﻔﺎده ﺑﻬﯿﻨﻪ از ﻣﻨﺎﺑﻊ

ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز

دارا ﺑﻮدن ﺣﺪاﻗﻞ ﻣﺪرك ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ (ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ) در ﯾﮑﯽ از رﺷﺘﻪ ﻫﺎي زﯾﺮ :

  •  ﺣﺴﺎﺑﺪاري
  •  رﺷﺘﻪﻫﺎي ﻋﻠﻮم ﭘﺎﯾﻪ
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دوﻟﺘﯽ
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﻨﻌﺘﯽ
  • ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺎﻟﯽ
  • ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ
  • ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ (ﻧﺮم اﻓﺰار – ﺳﺨﺖ اﻓﺰار)

 ﺗﺴﻠﻂ ﮐﺎﻓﯽ ﺑﻪ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، ICDL و ﺣﺪاﻗﻞ 2 ﺳﺎل ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎر ﻣﺮﺗﺒﻂ