مدیر بازاریابی و تبلیغات (علی جهدکاران)

وﻇﺎﯾﻒ ﻣﺪﯾﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت

1. ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ اﻫﺪاف ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت
2. ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت
3. ﻫﺪف ﻗﺮار دادن ﺑﺎزارﻫﺎ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎي ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن 4. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﻠﯿﻪ ﺗﻼش ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ
5.اﺳﺘﻔﺎده از ﺷﯿﻮه ﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت
6. ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎي ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﺑﺮاي ﻫﺮ دو رﺳﺎﻧﻪ ﺳﻨﺘﯽ و دﯾﺠﯿﺘﺎل
7.اﯾﺠﺎد ﺗﯿﻢ آﻧﺎﻟﯿﺰ
8. ﻣﻼﻗﺎت ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺮاي ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﻤﻮدن ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات ﻓﻨﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ 9. اﻇﻬﺎر ﻧﻈﺮ در اﺳﺘﺨﺪام ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ، ﺗﺮﻓﯿﻌﺎت و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ
10. ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ روزاﻧﻪ ﮐﺎرﮐﻨﺎن واﺣﺪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ
11.ﻫﻤﮕﺎم ﺳﺎزي اﻋﻀﺎي ﺗﯿﻢ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ ﺗﯿﻢ ﻫﺎ و ﮐﺎرﮐﻨﺎن
12.ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي ﺑﺮاي رﺳﯿﺪن ﻫﺮ ﭼﻪ ﺳﺮﯾﻊ ﺗﺮ ﺑﻪ اﻫﺪاف

ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻬﺎرت ﻫﺎ و وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت

1.ﺧﻼﻗﯿﺖ
2. ﻣﻬﺎرت ﻫﺎي ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ
3. ﻣﻬﺎرت در ﺳﺎزﻣﺎن دﻫﯽ
4. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ زﻣﺎن و ﺑﻮدﺟﻪ در ﮐﻨﺎر ﻣﻬﺎرت در ﻫﺪاﯾﺖ و اﯾﺠﺎد اﻧﮕﯿﺰه در اﻋﻀﺎي ﺗﯿﻢ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ 5. ﻣﻬﺎرت ﻫﺎي ﺗﺤﻠﯿﻞ و ﺑﺮرﺳﯽ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ
6. ﻣﻬﺎرت ﻫﺎي اﻧﮕﯿﺰﺷﯽ
7. ﻣﻬﺎرت اﺳﺘﻔﺎده از ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎي ﻣﺠﺎزي
8. ﻣﻬﺎرت اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎي ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮي
9. ﻣﻬﺎرت اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ
10. ﻣﻬﺎرت ﺗﻠﻘﯿﻦ
11. ﻣﻬﺎرت ﻗﺎﻧﻊ ﺳﺎزي
12. ﭘﺸﺘﮑﺎر ﻓﺮاوان

ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز

اﮐﺜﺮ اﻓﺮاد در ﭘﺴﺖ ﻫﺎي ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ داراي ﻣﺪرك ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺑﻌﻀﯽ از ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎﯾﺎن ﻣﺪرك ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﯾﺎ روزﻧﺎﻣﻪ ﻧﮕﺎري را در اﯾﻦ ﺷﻐﻞ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ. ﺑﻌﻀﯽ از اﯾﻦ ﻣﺪﯾﺮان ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت دوره ﻫﺎﯾﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮐﻼس ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ، رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه ، ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﺑﺎزار ، ﻓﺮوش ، روﺷﻬﺎي ارﺗﺒﺎﻃﯽ ، ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي ، ﻫﻨﺮﻫﺎي ﺗﺠﺴﻤﯽ ، ﺗﺎرﯾﺦ ﻫﻨﺮ و ﻋﮑﺎﺳﯽ را ﻧﯿﺰ ﻣﯽ ﮔﺬراﻧﻨﺪ